vineri, 25 aprilie 2008

Magistrala 2

o alta statie, un alt decor.
ochi goi, sunt ochii tuturor
la magistrala 2 faci schimb
atatia pasi, atatia oameni doar privind.

o alta ora, intuneric sec..da
nudele soapte dezbraca gura sa
la magistrala 2 faci schimb
buzele moi, inselatoare nu le prind...

un alt cuvant...unul lipsit de gand
tradeaza urma legendei din sufletul plangand
la magistrala 2 faci schimb.
cuvinte mari ele nu mint

o alta viata, un alt om
pe pleoape subtila roua de somn
la magistrala 2 faci schimb
de ani , secunde, pierdutul timp...

[when you shall remember your past]

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna
Am recitit mica poezie de mai multe ori, imi place in continuare insa ma intreb cum ai descrie si experientele frumoase, vesele. Mi-am luat libertatea, desi poate nu se cuvine de a citi tot. Este trist aici, si sunt curios daca ARIA traieste doar in partea gri a vietii, cred ca merita si ea un pic de culoare. O sa mai vizitez acest loc, caci sunt intrigat de cum se dovedeste a fi fata adolescentina de acum 5 ani.
Imi cer scuze pentru incursiune, Numai Bine!